Google+ Followers

Thursday, February 25, 2010

Botol Susu Comel

Nak tgk katelog baru  klik bwh ni..
http://www.tupperware.com.my/feb_mar_2010_pm/this_month_latest_PM_pg4.htm

Promosi Istimewa bulan ini, cantikan??? aku dah jatuh ahti kat botol2 comel memang sesual untuk putriku... ak sabar nak tgk paras sebenar botol..

kawan2 jom beli botol susu tupperware, tak payah nak tukar tiap 6 bulan sekali,
berbaloi-baloi dengan RM88.00 dapat satu set lagi....

6 comments:

  1. saya dah beli..tp sy x phm mcm mana nak guna..dlm katalog kata bleh adjust ikut no 1,2 @3 tp mcm mana..lubabg pun tak ada..tlg la terangkan dkt sy..lg 1, nleh ke new born guna botol tu?? tq email: murniwati82@gmail.com

    ReplyDelete
  2. botol susu ini sm ker dgn botol susu yg d haramkan tu?

    ReplyDelete
  3. salam.. syahrol

    botol susu ni x der bpa...
    dijamin leh pakai sepanjang hayat punyer...............

    ReplyDelete
  4. putri sue, mintk kebenaran copy gambar...saya punya ada dlm btk pdf..tq

    ReplyDelete
  5. sila2...mus@are
    dah jual byk ker???

    ReplyDelete
  6. camana nak order?ada lg x promosi ni?

    ReplyDelete